Delicii de duminica


Neaţa!

Am facut ieri briose din aluat de banana bread, dupa reteta de la Arabela

Eu am pus nuci maruntite in loc de merisoare, incorporate in toata coca, doar bicarbonat (in cantitate dublata) ca n-am avut praf de copt, iar la faina am inlocuit 60 gr cu tarate de ovaz.

Am copt briosele in forma de briose cu hartiute de la Ikea, timp de 30 min in cuptorul preincalzit. La ce temperatura? Putin mai mult de minim, idee nu am.

A iesit cel mai bun chec din viata mea, by far. Usor, texturat, aromat, briosele sunt de fapt niste prajiturici zdravene, dintr-una te-ai satura, daca nu ar fi atat de bune, ca sa mananci de placere, nu de foame 🙂

Din cantitatea de mai sus au iesit vreo 20 de briose. Jumatate i-am dat lui Alex, jumatate mi-au ramas mie. Ieri am infulecat vreo 5 (2 calde, 2 la protest si una cand am ajuns acasa – sunt irezistibile, va spun! ), azi am luat 4 la mine, din care 3 am dat la colegi si am ramas numai cu una. O voi savura in tihna diseara, ca doar e ultima 🙂

Si toamna trecuta ma apucasera deserturile. Tort egiptean, bilute cu fulgi de porumb si ciocolata, prajituri ciocolatoase si baclava de casa…..

Asa,…mai viseaza mult. Anul asta schimbam foaia si bagam in loc fructe proaspete, smoothie de diverse si inghetata cand si cand.

Carbs fac bine la papilele gustative, dar daca sincer, creeaza asa o balonare si o senzatie de foame de mai mult, de care nu-mi era dor. Adica nu e mancare adevarata, si asta se simte, oricat de „de casa” ar fi. Asa ca, ne-am bucurat, ne-a placut, dar mai mancam si altceva.

Sa aveti o saptamana frumoasa!

2 gânduri despre &8222;Delicii de duminica&8221;

    • salut Arabela!
      da, au fost foarte buni si am mai repetat pozna de cateva ori de atunci. Sunt buni mai ales cand se face frig afara…. 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

