08.10.13


Salutare.

Ce mai faceti, cum mai traiti? Pe unde va treceti orele vietii?

A venit toamna, ati vazut? E bogata, aurie, mirositoare a struguri si racoare matinala. Are pleoape de ceata, maini harnice, aripi de cocori. E magnifica!

Viata desigur isi urmeaza cursul. Mai o raceala cu nopti in accese de tuse, mai o plimbare in parc, mai un prevue de maraton, mai un mers acasa la cules struguri, mai o plimbare prin satele dinspre Targoviste, sa vezi cum ar putea fi, daca ar fi.

Am cunoscut acum 2 saptamani, in drumul spre casa, cea mai interesanta femeie din ultimii ani. Dansatoare, calatoare, suflet liber, vesel, usor, neimpovarat. Purta turban albastru-lazur, polar, pantaloni de munte si bocanci si un zambet pe chip si in ochi. Ochii ii erau mici si curiosi, zambetul delicat, rasetul in hohote, iar tenul smead de soare si vant. N-am vazut la ea nici un pic de negura, nici un pic de amaraciune sau invidie, nici un pic de „nu pot”. Totul pentru un „azi” ancorat in bucuria de a fi. Fara vise si proiectii, toxine emotionale sau regrete. O chiama Angela si a dansat la „Codreanca”. Pentru mine, Angela e femeia acestui anotimp.

N-am mai cusut demult. Am un raft frumos de materiale, cam plin…. Am gasit in weekend o viscoza frumoasa care imita stofa de lana, in cel mai frumos rosu caramiziu pe care l-am vazut vreodata.

De fapt am cusut chiar ieri, 2 „steaguri” pentru Alex – un dreptunghi rosu si un patrat negru. Se pune?

Cat timp ne traiesc parintii, afara e soare si in suflet e cald , totul e de fapt bine. Imbratisez 🙂

Lasă un răspuns

