despre iarba, guru si tanculete.


Am observat ca, desi FB ma ajuta sa aflu multe lucruri interesante din viata unor oameni pe care ii cunosc si/sau admir, in acelasi timp m-a secat de ce as fi avut de spus. Nu mai simt ca as avea nimic demn de spus, de cand intru (prea) des pe FB. Pentru ca totul se spune, se scrie, chiar face, inaintea noastra…
Stiu mai multe, dar stiinta asta nu-mi aduce implinire.

Aseara am adormit in timpul emisiunii Garantat 100% unde era invitat Alfie Cohn ce vorbea despre schimbarea paradigmelor in educatie. Interesant…pietroaie de moara caram dupa noi, si nici nu ne dam seama ca se poate si altfel.

Ma concentrez pe nimicuri, am privirea mioapa, vad de aproape, nu din ansamblu. Vad iarba si tufisuri, pan la copaci mai am, iar padurea… ce-o fi aia?

Joia trecuta la Incubator a venit o doamna maestru Reiki, sau cel putin asa spunea ea. Foarte volubila, vesela, cu multe informatii…Contrazicea total ideea de maestru.
N-am simtit nimic la ea. Ori sunt eu blocata, ori nu era nimic de simtit. Era ca un robotel care dadea afara informatii, multe si diverse, dar puteau foarte bine fi toate inventii. Inventii doar pentru ca, pentru a te numi, pentru a vinde niste produse, pentru ca exista o piata, pentru ca se practica… Sincer, multe pareau gogorite si cereau o doza zdravana de imaginatie ca sa ti se para verosimile macar putin. Cel mult am putut sa zic ca ea e dovada clara ca devenirea spirituala este un drum, o devenire. Prea putin din claritatea si lumina Lolei, de exemplu. Prea nerezonand cu noi. Vorbea in sf-uri, trebuia sa stii new-age serios ca sa pricepi o boaba si ideal ar fi fost sa si crezi de acasa. Cand am facut meditatia colectiva zicea din cand in cand ceva despre cum putem sa folosim „explozia divina” si tot ce-mi venea in minte erau exploziile de tanculete in jocul de Nintendo 🙂 si tare ma mai pufnea rasul. Say whaat?? :)))

Iaca asa e cu guru-ismul in Romania. Nu chiar epic, dar fail.

In nota asta optimista ma intorc la iarba si tufisuri. Trebuie rafacuti ochelarii….

Lasă un răspuns

