Preocupari de ianuarie….


Aseara am fost la sala, la 2 ore frumoase de pilates si turbojam.

Madalina rules mereu. Ce fata frumoasa si tonica, tine Magnolia in spate, invata mereu, se autodepaseste…Nota zece!

Imi plac mult fetele si o sa-mi fie dor de ele…dar e timpul pentru o schimbare…pentru a creste.

Am facut aseara Patratele cu Ovaz. Am schimbat doar tipul de ulei – am pus de cocos – si am mai adaugat 1 banana, ca erau cam mici. A iesit o prajitura consistenta si aromata, foaarte calorica, sa nu ne pacalim 🙂 si, pedeasupra la toate, vegetariana :). Deci da 🙂

Pentru cine stie rusa: o discutie revelatoare despre ce inseamna a te imbraca in stilul Chanel pe livejournal la Miumau. Daca nu stii rusa, te uiti la poze si intelegi.

Ninsoare, troiene, pomelo, skype, croitorie ( Rochia din jerseul ala minicamuflaj in tonuri de albastru prafuit, maro si gri care astepta demult atentie – mai am manecile, captuseala si tivurile) – IARNA.

Lasă un răspuns

