Un restaurant, un spectacol, o asteptare


Ieri am vizitat impreuna cu Alex la Ça va? Bistro . Ideea a fost sa mergem sa mancam intr-un loc mai rafinat, cu meniu construit cu atentie.

Motivul vizitei: ziua de nastere a uriasului 🙂

Cum a fost? Pai…a fost marti si a fost ca si cum am fi inchiriat locul doar pentru noi doi 🙂
Eu am baut un Ça va? cocktail care mirosea a bun si asa si era, Alex un pahar de Purcari Rose.
Eu mi-am luat paste de casa cu midii. Alex a gustat si a zis ca omul crescut la mare ca midiile sunt bine facute :). El a avut ceva cotlet de porc cu un sos, cartofi si cateva plantute verzi.

La desert am cerut cheesecake demontat – si demontat era…Adica toate ingredientele: crema mascarpone, dulceata, murele, pesmetul, gelatina – erau aranjate artistic pe farfurie, iar tu puteai sa-ti compui singur imbucatura de cheesecake dupa cum doreai. Faina idee si arata foarte bine!

Preturile sunt mai mari decat la un restaurant de cartier, dar bune, avand in vedere bogatia aromelor din farfurie, aspectul si gustul preparatelor.

Ne-a placut la Ça va? Bistro, cred ca merita mai multi clienti.
Vom reveni, dar totusi in weekend:)

Dorm-adorm mult in perioada asta si nu in ultimele zile nu m-am hranit prea bine… Hrana se remediaza usor, dar ce te faci cu somnul asta prea mult, domle…

Am urmarit acum 2 seri la TVR spectacolul „O scrisoare pierduta”, o varianta de acum cel putin 20 de ani, cu actori mari si foarte mari. Atat de bine jucat! Atat de vii personajele, si nimic nu s-a schimbat, cu adevarat Caragiale e mai actual ca oricand!

Zilele astea sunt de asteptare: e aproape, foarte aproape sa vina cel de-al treilea nepotel al nostru, bebe mult iubit si asteptat. Curaj, surioara mea…

si, ghici ce, vine si primavara 🙂 Cred cu tarie ca TOATE lucrurile sunt mai bune primavara!

Lasă un răspuns

