Nu-i voie sa strigi la prajitura!


Imi place sa fac dulciuri.

Pentru ca le fac in voia mea, pentru ca-i ca o meditatie, pentru ca aluatul este viu, pentru ca bucatareala de prajituri poti s-o faci doar punand suflet si atentie in preparat.

Imi place sa intind aluatul, sa-l simt fiinta vie in mainile mele, sa ma intreb „ce chimie o fi asta oare de mierea amestecata cu bicarbonat „creste” ” etc. etc.

Capture

Nu merge sa strigi la prajituri, nu ies bine. Sau daca ies, nu au energie buna pusa in ele, nu au dichis, nici bogatie.

Acelasi sentiment de bine as vrea sa-l am si atunci cand cos…dar in cusut sunt perfectionista si gustul imi depaseste indemanarea…

In bucatarie merg pe lucruri care presupun multa manopera, dar mai putina finete…Imi plac deserturile home-made unde gustul primeaza si de multe ori nu folosesc nici-o aroma, las ingredientele sa-si spuna singure povestea si, desi as decora, nu prea pot,asa ca le las „nefinisate”

Ca in viata, fancy on the inside, simple on the outside.

Cred ca sufletul unui om nu tre sa fie la vedere, ca increderea nu se da oricui, ca mai simplu este mai bine, ca loialitatea este importanta, ca familia de sange ramaine prima, incerc sa nu uit binele ce mi se face, cred ca este important sa fii recunoscator celor ce au fost buni cu tine/ te-au ajutat.

Am rabdare enorma si intelegere, inteleg ca suntem atat de diferiti si este interesant sa te pui in pielea mai multor oameni, pentru a experimenta modul lor de a vedea lumea.

Nu-mi place sa schimb mai nimic, deciziile si schimbarile mele sunt mici, dar venite din adanc. Chiar si lucrurile impulsive vin din nevoi adanci, legitimizate. Imi place intamplarea care ma scoate din albie, care ma incanta. Imi place sa pot sa simt ca pot pierde controlul, mi se intampla foarte rar sa pot sa ma las in voia firii sau a unui om si atunci sunt fericita.

Dar nu poti sa tipi la prajitura. N-ai voie!

2 gânduri despre &8222;Nu-i voie sa strigi la prajitura!&8221;

Lasă un răspuns

