Un an de sport şi prietenie la Magnolia Club Bucureşti


La Magnolia Club> am ajuns atunci când programul schimbat de muncă a făcut să nu mai pot merge nici sporadic (2 luni toamna şi 2 primăvara) la LadyFit. 

Aveam o urgenţă: urma nunta noastră şi vroiam talie şi braţe frumoase, precum şi 3-4 kg în minus. 

M-am înscris la sfarşitul lui noiembrie 2013, iar la prima oră de pilates n-am performat cine ştie ce. Mădă m-a întrebat dacă am mai facut şi unde, i-am spus, mi-a zis că e o lume mica şi că imi ştie fostele instructoare.Ok, am zis eu.

Sala a devenit o rutină usor-usor. Am mers de 1-cel mai des 2-mai rar 3 ori pe săptămână şi în cam 3 luni am început să stau câte 2 ore la fiecare vizită. 

În timp am devenit mai bună, am învăţat mişcările. Primele 4 luni n-am slăbit deloc, cred ca puneam muşchi şi atât. Nu ma indispuneam, caci ma simţeam mai bine, dar încercam sa mananc mai curat, citeam, numaram din an in paşte calorii (asta e o prostie -număratul – prea aproximativ), încercam să nu mănanc dupa sală. 

În martie am ales rochia de mireasă. Am dat avansul şi am stabilit că data de ridicare sfarşitul lui mai –  care s-a constituit automat şi într-un deadline din punctul de vedere al nivelului meu de fitness.

O dată la 2-3 dimineţi imi măsuram talia şi coapsele. Ajunsesem la valori confortabile, măsurătorile erau pentru a mă convinge că toate raman în parametri.

Vacanţa de Paste m-a aruncat înapoi într-un mare fel. În 2 săpt am pierdut 50 la sută din rezistenţa acumulată şi am urât sentimentul de neputinţă pe care îl aveam. M-a facut sa-mi pun şi intrebari despre cat de profund era ce făceam, daca efectul dispărea atât de repede. Partea bună a fost ca măsuratorile se păstraseră.

Odată venită primavara, am inceput sa si alerg, când in parc, când cu nunta. Am început dansurile, am facut invitaţii, am gândit teme şi decoruri, mărturii, ţinute şi recuzită pentru „save the date”. De Paşti am fost cu noua familie în Moldova, în mai am mers la Brasov şi am luat rochia. A trebui luată in talie binişor – 3-4cm. Foarte bine, am zis eu uitandu-mă în oglindă.

Mai aveam ceva  – bratele si spatele. Tricepsul e rar un punct forte la femei, iar spatele rochiei mele cu fire incrucisate senzual, direct peste pielea goala, merita un corp tonifiat, fara cutele alea inestetice – stiti voi.

Asa ca am facut cu entuziasm flotari si plank-uri. Stresul generalizat mi-a taia si din pofta de mancare. Aproape de nunta am experimentat fara sa-mi propun un fel de ripping – tonifiere accelerata cu scaderea vizibila a pufoseniei. Imi placea ce arata oglinda, ma simteam usoara. Mi-aduc aminte foarte clar un moment in care stateam la birou si ii spuneam viitoarei EU „sper ca la iarna, cand voi manca din nou mai prost, sa-mi amintesc cat de bine e sa fii asa usoara si sa ma controlez”. 

Acum in februarie 2014 habar n-am cum era sentimentul, dar vorbele mi le amintesc 🙂 

Dupa nunta a urmat o perioada de ceata, de reevaluare si regasire a motivatiei. M-am linistit, am reinceput sa mananc de toate, n-am mai alergat. Am pus la loc 2kg din cele 4 pierdute (de la 59 la 55 si iar inapoi la 57). S-a intos si pufosenia si iar imi vin blugii de asta iarna.

Inca aflu lucruri despre corpul pe care am onoarea sa-l locuiesc. Cred ca are greutate de iarna si greutate de vara si-i normal sa fie asa. Sunt fit, dar nu ripped. Inca mananc prostii, Taurul care sunt nu va fi in veci un sfant din punct de vedere alimentar.  Iarna e oricum anotimpul perfect pentru pufosenii alimentare (briose banana bread, tort medovic, praji Tosca, patratele si biscuiti cu ovaz, nutella de casa, negrese ciocolatoase – you name it 🙂 ) Cum sa nu alinti dragutul? 🙂 cum sa te consolezi cand te-apuca „jelea” ? 

Sportul a devenit parte din viata mea, iar de curand Alex si-a recunoscut molipsirea si vom merge impreuna la miscare 🙂

Nimic din asta nu s-ar fi intamplat daca nu era clubul Magnolia. S-a creat acolo o comunitate de fete frumoase si puternice (nu-i deloc exagerat) si un climat psihologic prietenos si motivant. 

Madalina, instructoarea noastra de marti-joi, e cea mai tonica fata pe care o cunosc. Motivata, puternica, cu veselia ei molipsitoare, dedicata. Iubeste sportul, isi iubeste elevele si da totul la ore. Ne molipseste de sport, ne face sa vrem sa venim la sala ca la o oaza de relaxare prin munca. Face foarte bine si corect toate miscarile,inoveaza mereu, la ea e frumos si la Pilates, si la tae-bo, si la orice ar fi. 

Elena, instructoarea de luni si vineri, are gratia, flexibilitatea si rezistenta fostei gimnaste care e. Se misca frumos, face exercitii imposibile, trage de sine si de noi, face sfoara si la 3 noaptea, e mereu optimista. 

Cele 2 fete se completeaza, desi nu ( cred ca) se cunosc.

Fara ele si fara clubul in care lucreaza n-as fi avut ce sa povestesc mai sus.

Datorita lor am avut si bratele alea frumoase, si talia aia subtire. Aici mi s-a modelat spre feminitate  corpul, aici primesc strechingul bun si atat de necesar muncii de sezatoare la birou pe care o prestez zilnic. 

Din motive de team-building familial din martie vom merge in 2 la o sala care are si piscina. Probabil ca nu voi mai veni la Magnolia o vreme….O sa-mi fie dor… 

Majoritatea clientelor de la aerobic de la Magnolia sunt fete si femei intre 15 si 45 de ani care vin pentru starea de bine si de control a propriei vieti pe care le-o da un corp sanatos si puternic. 

Fetelor, daca vi-i frica de sport, veniti la Magnolia. Nu vi se va sufla in iaurt, dar veti avea cea mai buna asistenta si companie pe drumul vostru si veti creste in timp asa cum nici nu banuiti ca s-ar putea!

Fetelor, daca sunteti antrenate si vreti in continuare antrenamente solicitante intr-un mediu competitiv, tot aici e locul 🙂

Cred sincer ca pe parte de aerobic Magnolia ofera antrenamente egale cu cele din salile high profile, cu brand, ale orasului, dar o face la maxim 50 % din pret. Aici poti sa faci sport bun si sa nu te coste o treime de salariu. In plus, in sala rar vor fi mai mult de 20 de fete – instructoarea are timp sa si corecteze, iar tu o vezi mai bine. Sala arata bine, e curata si in culori frumoase. E facuta cu bani europeni ceea cred ca explica multe din partile sale bune. 

Ce sa spun mai mult? Toate sunt o curgere. Fetele, dar si salile, se schimba si sunt schimbate. Sala e valoroasa, fata si mai si 🙂

Ne vom revedea, fii pe pace! 🙂 Iti multumesc pentru tot! 

 

 

Lasă un răspuns

