Weekendul acesta a trecut in liniste. Am fost la prima alergare pe anul acesta, duminica in IOR, aprox 3km. Am alergat cu pasi mici pe un vant mare. A fost frumos!

am facut aseara o tava mare de tiramisu, la verificarea de dimineata totul a fost in regula 🙂 Astept musafiri (invitati-va, e valabil doar azi – ca asa-i tiramisu, efemer)…

Am mai fost la niste „cumparaturi” de tesaturi – un tricot moale alb ecru cu un imprimeu grafic floral pentru aceasta bluzasi o tesatura verde de padure rece pentru un sacou. Deja am un dulap virtual impresionant…Gata, nu mai cumpar nimic o vreme (pana nu fac macar 3 piese din ce am deja).

Sunt foooaarte plictisita. Ca o pisica ce doarme de prea mult timp pe calorifer in soare…

Lasă un răspuns

