azi cel mai mult vreau:


ce-mi doresc CU ADEVARAT in momentul asta?

sa ma bucur de viata mai mult, sa fiu mai indrazneata, mai curajoasa, mai increzatoare in ziua de maine.

sa am proiecte pentru care sa bag mana in foc.

sa-mi sustin mai bine parerile si sa pricep rostul lucrurilor.

sa fie parintii mei sanatosi, sa se inteleaga si sa munceasca mai putin si deloc inzadar.

sa am alaturi si sa ma vad cat mai informal cu fratii mei. casa mea sa fie casa lor si viceversa.

pasiunea mea sa fie ceva cu sens, cu profit, cu bucurie.

sa fie lucrurile simple si viata cu sens si sanatate.

Sa am o certitudine.

sa traiesc si sa respir in aer curat si in liniste.

sa mananc simplu, sa ma imbrac simplu, sa fie liniste si pace.

sa rad cu pofta, sa dansez frumos, sa ne decrispam, sa simtim ca timpul este bun cu noi.

O casa, un copil, o fantana.

Lasă un răspuns

