Run f(r)or(m) your life


Alergarile sunt in grafic pana acum, alerg in IOR, parcul unde oamenii au renuntat la mersul in pas normal (sau asa imi pare mie 🙂 )

Diseara urmeaza o noua distanta in premiera: 10.5 km, in pas confortabil.

Inca nu m-am prins cum e cu alergatul incet. Eu alerg acum cu 6-6.20 min/km si mi-e greu/nu stiu sa alerg mai incet. Azi am de alergat 10.5 km cu 8.1-7.3 min/km (masura asta in min/km se numeste „pace”, spre deosebire de „speed” – viteza, ce se masoara in km/min (h)).

Sper sa ma ajute Caledos-ul cu masuratul vitezei si sa gasesc „ce sa fac” cu mintea timp de 1h jumate…wish me luck 🙂

De ce alerg? Pentru a impinge spre exterior zona de confort, pentru a vedea ce si cat pot, pentru endorfine si pentru a fugi de unele responsabilitati.

Eh, cred ca o pun azi de un concediu de 2 ore. Prea sunt infloriti ciresii….

Lasă un răspuns

