Despre Dries Van Noten, mos Nicolae si zen-ul de fiecare zi.


Azi am deschis mail-ul de yahoo, cel vechi de doar 13 ani…

Surpriza! un mail de la Irina Markovits, in care imi spune ca am castigat la unul din concursurile din pagina ei aceasta minunatie: Dries Van Noten – Inspiration

Si vine maine prin curier! Exact la timp pentru mos Niculae – Irina si Oana, multumesc! 🙂

Flacaul nostru e bine, multumesc. Se misca viguros si ocupa din ce in ce mai mult loc in burtica subsemnatei, sau as putea zice burtoiul 🙂 Anyway, in afara ca is huge, burticuta nu ma deranjeaza si fac si eu ce fac toate mamicile normale: vorbesc cu ea pe strada, in timp ce o mangai, mai ales in timp ce merg spre sau ma intorc de la munca pe stradutele din Bucurestii Noi.
Il iubim mult pe pustiulica. Nu stim cui ii seamana, al cui nas sau sprancene le mosteneste, sau al cui temperament. De la loteria genetica cer doar un bebe sanatos. Promit sa nu ma oftic ca genele lu’ta’su is mai puternice decat ale mele (pentru ca sunt…). Dar mai stii?

Saptamanile astea au fost un caleidoscop de alb si negru, bune si rele.

Am fost la Gaudeamus, Alex a cumparat multe carti, eu doar una ca eram obosita….am vazut-o acolo pe principesa mostenitoare Margareta, lansa o carte impreuna cu sotul ei. E frumoasa, distinsa, foarte mignona.
Romania iubeste regalitatea din ce in ce mai mult….

Am fost la Shine Festival – mi-a placut mai mult Coma, decat Alternosfera, pentru ca au interactionat cu publicul, chiar la fiecare melodie, pe cand Alternosfera a fost acolo, dar n-a fost…
dupa concert a intrat pe scena Vali Umbra. Am stat numai la 2 melodii – tipul e foarte bun! as mai fi stat, dar cineva vroia tare acasa si aia nu eram eu…

Am vazut „Clouds of Sils Maria” – despre femei, unapologetical. Mi-a facut bine sa urmaresc o bucata din viata (fictionala) a unei actrite si a asistentei ei. Ele repeta replicile pentru un rol al actritei, dar replicile se confunda cu realitatea si omul ramaine om, fragil si influentabil, desi „e doar un rol”.

Niciodata nu-i doar un rol. Ce faci ajunge sa te defineasca, povestea pe care o spui, chiar de nu-i completa, ajunge sa fie imaginea ta. Ca esti mai mult de atat…esti, oare? Daca esti, de ce nu se vede? De ce nu esti „true to yourself”?
Ca ti-i frica si n-ai incredere. Dar pana cand? Pana cand?

Suntem in bataia vantului, asa ni-i viata. Nici nu are rost sa ne amagim ca am detine mai mult de o farama de control asupra evenimentelor…Drept zice Ion Cosmovici – am mai zis ce mult imi place ce spune si uneori imi pare ca spune exact ceea ce gandesc? You rock, mister!

Sa fii salcie in vant, sa nu te agati nici de bogatie, nici de oameni, sa te misti agil printre valuri, sa valorifici oportunitatile, sa le creezi chiar tu, sa traiesti fara regrete…Asta spun si budistii, asta e singura cale sa n-o iei razna, uneori..

Citesc zilele astea dans le metro si-acasa „In cautarea fericirii” de Betrand Russel. Sa vedem si o parere pragmatica a unui om trecut prin viata!

In rest, toate bune. Ce v-aduce mosul? 🙂

Lasă un răspuns

