Balti, 2001


mai bun decât „stay hungry” a lui Steve Jobs este sa fii flamand.

Îl alăptez pe Matei-Codruț des si mult. Atunci când nu stau cu nasul in tel, ci doar îmi țin puiul in brate, tot felul de amintiri ma vizitează.

Suntem la balti, in vara lui 2001. Am venit împreună cu sor mea, sa încerc sa intru la facultate in a doua sesiune de admitere….stam la cămin, la Meridiane. Dormim pe o saltea fără cearsafuri. N-avem bani mai deloc, nici resou, nici mari sperante. Intr-o zi intram intr-o brutarie mare….ne e la amândouă foame. Nu stim ce sa luam. Luam „graham” . Nici eu,nici ea nu stim ce înseamnă…dar ne place cum suna. Ce primim? Paine cu tarate! Scortoasa, aspra…greu de inghitit. Cred ca am mancat-o goala.

N-am intrat la Balti la ce as fi vrut, iar la rusa-gagauza n-am vrut sa mă incsriu.

.Intr-asa o foame, ce mai contează ca nu stim ce-i aia inginerie civila? In franceza sa fie!

Lasă un răspuns

