Intre singular si Colectiv, ganduri tomnatice.


N-am mai scris din mai, acum e inceput de noiembrie.

Am un baiat si imi ocupa tot timpul 🙂

In seara asta suntem singuri, intr-un Bucuresti intristat de tragedia din Colectiv.

Matei a adormit si de o ora si ceva frunzaresc file mai vechi si mai noi din ce a fost/este viata mea. Fotografii, mici filmulete, file de jurnal.

observatii:

  • momentele in care sunt slaba coincid cu momentele in care imi mergea bine.
  •  DSC03342 P1020213
  • unele lucruri le-am lasat nefacute si e cumva pacat….iar pe altele mai bine nu le faceam
  • tineretea e…ghiciti cum…frumoasa!  🙂
  • IMGP0408303737_2253107857566_1544392839_32374348_8157731_nIMG_2625
  • am experimentat o gramada de look-uri… tunsori, culori de par, scheme coloristice
  • ca tanara am fost foarte tomboy-ish, numai ca cu parul lung; tricouri fara decoltee si feminitaturi, blugi, adidasi.
  • temele vietii mele sunt recurente (si asta e un pleonasm). Aceleasi texte le aveam si cu 10 ani in urma…iar daca m-as incumeta sa citesc jurnalele din facultate…mama mama ce am sa rosesc si ce o sa-mi fie mila de copila cea naiva care nu credea ca are dreptul la dragoste….
  • Am mai prins la minte si am mai pierdut din indrazneala si spontaneitate
  • am dobandit punct de vedere, punctul fiind in cazul dat proiectia in plan a unui orizont avut inainte…e drept. nu chiar in toate.
  • Am calatorit prin multe locuri, dar numai cand am fost ori singura, ori am stat mult intr-un loc fiind cu Alex , am reusit cumva sa simt locurile si sa le trec prin suflet.
  • 2010Bg 054  IMG_3896DSC_0233 DSC_0212DSC_0283 IMG_3801\
  • E bine uneori sa taci si sa lasi lucrurile sa fie.
  • Am iubit, dar tot mereu pe ingreunate, pe imaginate, pe hormoni, pe oscilatia continua intre ce era si ce visam eu ca e.
  • N-am prea avut, niciodata, directie. Am fost sub vremuri, nu deasupra lor si inca mai sunt.
  • Nu-s chiar o prietena buna. Nici un party or anything-starter.
  • M-am mai iertat, m-am mai indreptat din spate. Inca fug de rup pamantul de realitatea ce ma inconjoara. Desene animate, seriale pozitive, nu-stiu-si-nici-nu-vreau-sa-stiu-pe-unde-e-drumul-la-banca, am-un-copil-de-altceva-nu-ma-intreba-te-rog-ca-mi-aduc-aminte-ca-am-depresie.
  • Am invatat sa cos renuntand la socializare. Efectiv am dat una pe alta.
  • M-am izolat. Nu as mai cere vecinilor de scara o tigaie, o cana de zahar, o vorba buna
  • Vorbesc ades cu zambetul pe buze, dar ma simt ca un clown c-o masca veche si crapata….
  • Nu-mi plac muntenii, nici slobozenii, nu mai investesc in oameni. Familia lui Alex e exceptie. Ii respect si ii cam iubesc.
  • DSC_0002 DSC_2136 DSC_0196
  • Observ ca, cu inaintarea in varsta toti acumulam siraguri de perle. Perlele sunt, alternativ, ba succese, ba dezamagiri, ba un fir alb si-o noapte nedormita, ba un sejur in Thailanda sau la all inclusive la bulgari, ba o mobila de ikea, ba o spitalizare a ta sau a oamenilor dragi. Tinem siragurile astea undeva insirate si sclipesc, dupa soare, cand cele albe, cand cele negre.
  • De la un punct incolo, avem nevoie de inocenta copiilor nostri. Ei ne nasc pe noi emotional, scot iar copilul din noi afara la joaca. ne dau ocazia de a repara, de a iubi prea mult si fara frica. Ei ne fac pe noi bine doar zambindu-ne in fiecare zi. Tot ei ne fura nonsalanta si-o preschimba in responsabilitatea mare a dragostei.
  • SANY1158 Hramul la Hulboaca 031 DSC_2312 DSC_2053
  • Pe la treizeci de ani, Vica, mi-am dat seama ca nu sunt eroina nici unui film si ca lucrurile nu vor intra in happy end, doar pentru ca filmul se misca incet spre sfarsit.
  • Tot pe la treizeci de ani am inteles ca un sentiment si un gest mic, dar autentic, e cam de 50 de ori mai mult decat un show-off de zile mari in care merge doar capul, inima ramanand cumva afara. Treizeci e acum despre explorarea sincera, intr-un cadru emotional bland – ceva ce pretuiesc enorm, ceva la care am tanjit mereu. DSC_0238P1020367
  • Calatoriile sunt frumoase si afara, si înnuntru/
  • mi-e si dor, si frica de oameni, prea m-am ars in 2013. Stiu ca ar trebui sa trec peste, nu stiu de pot.
  • Realizez ca am dreptul sa nu traiesc „the rat race”.
  • DSC_2578
  • Traim, si poate nu degeaba.
Lasă un răspuns

